Long time no Seen


Jag & Puff i ett försök att gå fint i Dressyren, haha!

Kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar tack så mycket paow<3 ^^

har du inte? :O då ska du få det ;) 0709942204 :D



kramar<3

2010-12-30 @ 13:54:40
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: Kokorochan

svar: oj vad synd :( men nu har du det igen iaf ^^ och jag har ju ditt :D



aaww tack :'3 <3 ska du på uppcon? :D



kramar<3

/kokorochan

2010-12-31 @ 12:48:36
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: Kokorochan

svar: ooh vad kul :D <3 jag trodde inte du gillade stora konvent? :O men vad bra att du ger det en chans ;) vem ska du dit med? :D vad ska du/ni göra då? :D ska du tävla i cosplayen också? :D jo jag ska dit, men inte bokat biljetter än ^^ ska göra det i veckan :) saknar dig med<3 vi borde ses snart, innan uppcon iaf :D



kramar<3

2011-01-02 @ 22:20:13
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: Alice.

Få honom/henne komma till din hand, istället för att du ska ha h*n där så kommer h*n att komma i en djupare form och tillsist få mera schwung och längd i travstegen, och tveka inte med att släppa efter! Det ser ut som att du går och håller hnm/hne jättekort. ;s just sayin'

2011-08-03 @ 22:26:54
Postat av: Alice igen.

henne okey. såg det sen. xd

Det kansek kommer ta ett tag, men låter du henne gå i djup, låg form så kommer hon tillsist att trampa längre inunder sig med bakbenen och bygga rumpmuskler!

Du har förresten tagit mitt P-E-R-F-E-K-T-A bloggnamn, hahh xd

2011-08-03 @ 22:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0