Beginning

Välkommna till min blogg! Här kommer de stå allt mellan himmel och jord om vad som händer hemma i stallet, på tävlingar och allt utanför där! (Men allt vill fortfarande ha ett hästsammanhang.)

Vi kan väll börja med att säga att jag otroligt dålig på att skriva dagbok, och kommer troligtvist vara lika dålig på att blogga! Skäms, ska försöka att bli bättre på det. Men iaf, jag är en tjej på 17, snart 18 år, jag äger världens mest underbara och snyggaste ponny (iallafall enligh mig!) Vid namn Näsuddens Emma. Hon är en Morgan Partbreed (Morgan x Dartmoor) på 9 år, som just nu är till salu pga att jag fyller 18 och tyvärr inte får tävla denna underbara ponny längre.

Moving on, vi har vinster & placeringar upp till LA, och har börjat hoppa msv nu med godkända resultat! Även startad dressyr 2 gånger med fina omdömen, endast tränad fälttävlan men hon gillar det något enormt. Emma kallas Puffen till vardags, därva bloggnamnet PonnyPuff!

fdsf

Jag & Puff under ett träningspass hemma i paddocken!

~ Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0