same old.

Igår var vi som sagt till en hästförmedlare och visade Puff, hon var negativ redan i början då mami snackade med henne. Puff var hur fin som helst tack vare terrängen igår och gick otroligt fint och var med på allt! Fick dock inte visa så mycket för hon var nöjd med henne. Tänker inte säga så mycket vad hon sa, men vi kommer inte återkomma till henne något mer iallfall :)

Idag vart de vila för Puffen, då hon var superfin igår och jag har en redig huvudvärk, så hon fick gå lite ute i hagen medans jag mockade, bytte vatten, fixade hö och kraftfoder. Då jag skulle hämta henne vart hon överlycklig, kommer springandes i full galopp och gnäggar så sött så, underbara ponny!

Min dator har blivit trasig också, så jag sitter på mammas som är sjukt seg, klantig jag är :(

ddd
(Sötaste ponnyn i sommras, och jag med mina förra hela stövlar!)


Kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar: filmen var bra, men inte jättebra. Hade den varit lite längre hade dom kunnat göra den så mkt bättre :O men aa helt okej ändå ^^ lite söt sådär :)



kramar<3

/kokorochan

2010-10-16 @ 14:10:40
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: Kokorochan

svar: jo de vet jag :) men om filmen inte säljer bra så blir det ju inga mer :(

haha nä dom sa aang typ hela tiden xD fast inte riktigt rätt :P dom sa mera agn än aang xD



kramar<3

2010-10-17 @ 12:42:34
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0